BMW E46: Ruce pryč od týhle káry, bráško
22 července, 2023Ty kráso, bávo za padesát hadrů. Parádní trojka! V Dieselu! To musím mít! BMW E46, to jsem dycky chtěl. Dobový testy mluví jasně – parádní svezeníčko a s nafťákem pod kapotou za pár litrů na sto. Skvělej podvozek, super interiér a kombinace pohodlíčka a zakrojenejch zatáček, jak to umí jenom bavoráky. Na co čekáš, bráško? Tohle je best kára ever. Už rozbíjej prasátko!
Maličko ale zpomal, jo? Nesmíš taky věřit všemu. V tom tvym časáku z roku 2000 možná na E46 pěli chválu, ale teď jsme krapet jinde, kámo. To auto má většinu života za sebou. 150 tisíc na tachometru? A o Červený Karkulce znáš? Leda ve snu! Tohle auto si nikdo na to, aby stálo v garáži nekupoval. S timhle se jezdilo. A zatraceně moc se s tim jezdilo.
Nejdřív možná nějakej germánskej učitel, kterej to za dva roky prodal a šel do novýho. Pak si tu zánovní Trojku koupil nějakej místní makáč a za pár tisíc Euro dělal ramena, jakou má káru. Asi jí taky začal dávat za uši. No a po pěti letech šla asi do Čech jako zánovní stroječek po důchodci. Se ví, že jí Bóďa trošku zatočil budíkama. No a u nás už taky prošla rukama leckomu. Myslíš, že to každej šetřil, než se zahřál motor? Myslíš, že měnil volej co deset tisíc? Myslíš, že to ty zamrzlý puberťáci před tebou nikdy nebouchli? A jak asi u tý stárnoucí plečky řešili odcházející díly? Vono jich totiž odchází čim dál tim víc. Dyť je to taky pěkně složitá mašinka. To víš, Němec. A originální náhradní díly nejsou zrovna za hubičku. Kdepa kamaráde, BMW E46 za padesát bude pojízdná rakev pár tisíc kilometrů před smrtí. Ruce pryč od týhle káry, bráško.
No ne, počkej, nebuď hned takovej nervózní. Polož tu trubku. Přece se nebudeme prát. Já přece neřikám, že by to bylo špatný autíčko. Je to brko jako blázen, vo tom žádná. Jenom prostě nečekej, že sedneš a budeš jenom lejt naftu. Tahle opička si řekne o pořádnej trs banánů. Nebo třeba budeš mít štěstí a seženeš kousek po člověku, co se staral. To bys vyhrál ve Sportce, kámo. Takovejch je proklatě málo a určitě nebudou za padesát klacků. Kdybys na takovou E46 ale kápnul, vyhráváš hlavní cenu, to ti řikám. Pak mi ale dej vědět, kde jsi ji sehnal.
zdroj: Zpětné zrcátko
Jako fakt bráško?
Kolik je autorovi? Podle článku bych řekl, že právě absolvoval první jízdy v autoškole. Máte nějaký limit na počet článků denně, tak boucháte i nesmysly?
Informační hodnota článku na bodu mrazu. Nebo chtěl “bráška” naznačit, že Frantík bude lepší volba?
Když už se pán pasoval do role znalce, tak co třeba napsat co se na E46 podělává?
To už na fórech nenašel, nebo vůbec nehledal?
Pázdná slova, článek vlastně o ničem….
Čtyřválec 2litr diesel 110-120kw .. To auto, když se o něj staráš, tak je pořád kvalitnější a vydrží více, než kdejaká nová octávie.
Autor článku je absolutní břídil a vůbec netuší o čem píše.
Když do toho auta investuješ, tak se ti to vrátí na požitku z jízdy a když se o něj staráš, tak tě to auto nezklame. I po 350 tisících km to je výborný auto.
Ale musíte vědět, kde hledat závady a na co se dívat, co opravovat, každá značka má své.. Ale za ty peníze, se to pořád vyplatí.
Sám jsem majtel E91 s motorem 2.l 120kw diesel a pochopitelně jako každá značka, má své mouchy, ale ty vychytáte a máte skvělý spolehlivý povoz. Tenhle diesel, to není žadná rachotina, pozor na to co říkáte.. Ověřte si to praxí.
Naprostý souhlas, mám 46, 320d 110kw a před týdnem jsem s tím ujel 2000km (Praha – Piran) bez jediné závady. Za půl roku jsem měnil jen olej a filtry. Dos*at se může cokoliv na čemkoliv a navíc dílu ze 46 je docela dost… Od pana autora tady cítím nějaky menší komplex 🙁