Honda ZR-V, foto: Dominik Parajka
Honda ZR-V e:HEV: To jsem nečekal
1 ledna, 2024Honda ZR-V je žhavou novinkou, která míří do segmentu středně velkých SUV, kde na ni čeká velmi silná konkurence. Jaké zbraně má připravené k tomu, aby předčila konkurenty a získala si srdce co největšího počtu zákazníků? To jsem zjišťoval v podrobném videotestu, ve kterém jsem přišel na několik zajímavých zjištění.
Honda ZR-V e:HEV Advance
- Rok výroby – 2023
- Generace vozidla – 1.
- Najeté kilometry – 13 500
- Zdvihový objem motoru – 1993 cm3
- Palivo – benzin (hybrid)
- Počet válců/ventilů na válec – 4/4 (řadový, atmosférický)
- Převodovka – /
- Poháněná náprava – pohon předních kol
- Maximální výkon – 105 kW při 6000 ot/min (spalovací motor), 135 kW (elektromotor)
- Maximální točivý moment – 186 Nm při 4500 ot/min (spalovací motor), 315 Nm (elektromotor)
- Maximální rychlost – 173 km/h
- Zrychlení 0-100 km/h – 8,0 s
- Hlučnost v interiéru (pravé ucho řidiče) při 130 km/h – 69 dB
Plusy
- atraktivní design
- nadstandardně kvalitně a prémiově zpracovaný interiér
- výborná přední sedadla
- super head-up displej
- dobře naladěný podvozek
- skvělé fungování hybridního systému
- příjemný dynamický projev pohonu
- výborná ergonomie interiéru
Minusy
- slabší odhlučnění od kol
- nemožnost vyklopit střední zadní sedadlo pro prostrčení dlouhých předmětů
zdroj: dominiccars.sk