Honda ZR-V e:HEV: To jsem nečekal
Honda ZR-V, foto: Dominik Parajka
Honda ZR-V, foto: Dominik Parajka

Honda ZR-V e:HEV: To jsem nečekal

1 ledna, 2024 0 Od Dominik Parajka

Honda ZR-V je žhavou novinkou, která míří do segmentu středně velkých SUV, kde na ni čeká velmi silná konkurence. Jaké zbraně má připravené k tomu, aby předčila konkurenty a získala si srdce co největšího počtu zákazníků? To jsem zjišťoval v podrobném videotestu, ve kterém jsem přišel na několik zajímavých zjištění.

Honda ZR-V e:HEV Advance

  • Rok výroby – 2023
  • Generace vozidla – 1.
  • Najeté kilometry – 13 500
  • Zdvihový objem motoru – 1993 cm3
  • Palivo – benzin (hybrid)
  • Počet válců/ventilů na válec – 4/4 (řadový, atmosférický)
  • Převodovka – /
  • Poháněná náprava – pohon předních kol
  • Maximální výkon – 105 kW při 6000 ot/min (spalovací motor), 135 kW (elektromotor)
  • Maximální točivý moment – ​​186 Nm při 4500 ot/min (spalovací motor), 315 Nm (elektromotor)
  • Maximální rychlost – 173 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h – 8,0 s
  • Hlučnost v interiéru (pravé ucho řidiče) při 130 km/h – 69 dB

Plusy

  • atraktivní design
  • nadstandardně kvalitně a prémiově zpracovaný interiér
  • výborná přední sedadla
  • super head-up displej
  • dobře naladěný podvozek
  • skvělé fungování hybridního systému
  • příjemný dynamický projev pohonu
  • výborná ergonomie interiéru

Minusy

  • slabší odhlučnění od kol
  • nemožnost vyklopit střední zadní sedadlo pro prostrčení dlouhých předmětů

zdroj: dominiccars.sk